undefined

 

 

 

 

 

Back then we just didn't know how to hold a heart

回到那時我們不懂如何把握脆弱的心

Without breaking it apart

而不使其支離破碎

And I never felt so much that when we touched

而我在離開你後再未有那種強烈感覺

It could've been love (yeah)

那應該是愛情

It should've been us

那應該屬於我們的愛情

 

We fell too fast, just a little too long

我們墜入愛河的太快 卻又拖的太長

Let the love get a little too strong

讓愛發展的過於猛烈

Promised each other just a little too much

對彼此開了太多空頭支票

And we grew up just a little too young

而我們卻又太年輕

 

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

Would've held you closer

那我就能擁你入懷中

Then it wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

I'd still be there for ya

我依然會在那裡等你

Then it wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

 

If I met you now, I'd have the heart to see

如果如今我再次邂逅你 我將會好好把握

You were always the one for me

你一直都是我的唯一啊

Yeah you would see me on a knee one night

你將會看到我單膝跪地一整夜

That you would see the man I am inside

你將會看到最真實的我

I couldn't see then, and now I see why

我以前不明白 現在領會了原因

 

We fell too fast, just a little too long

我們墜入愛河的太快 卻又拖的太長

Let the love get a little too strong

讓愛發展的過於猛烈

Promised each other just a little too much

對彼此開了太多空頭支票

And we grew up just a little too young

而我們卻又太年輕

 

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

Would've held you closer

那我就能擁你入懷中

Then it wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

I'd still be there for ya

我依然會在那裡等你

Then it wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

 

And I wonder what you're doin' right now

我在想你現在正在做什麼

Who you got holdin' you with the lights down

誰在夜晚裡握著你的手與你入眠

'Cause baby it should've been me, yeah

親愛的 那個人應該是我啊

Ooh, ooh

ohoh

 

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

Would've held you closer

那我就能擁你入懷中

It wouldn't be over, oh

而這一切將不會結束

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

I'd still be there for ya

我依然會在那裡等你

It wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

 

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

Would've held you closer

那我就能擁你入懷中

Then it wouldn't be over, over (No, it wouldn't be)

而這一切將不會結束

I wish that I met you when I was older

我希望我能在更成熟的年齡邂逅你

I'd still be there for ya

我依然會在那裡等你

Then it wouldn't be over, over

而這一切將不會結束

 

Over, over

不會結束,不會結束

Yeah

Yeah~

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()