close

undefined

 

 

 

 

[Verse 1]

I wanna call you up

好想打電話給你

Tell you how I feel

告訴你我的感受

But I might scare you away if

卻害怕若我向你傾訴

I get too real

你只會嚇得遠遠跑開

So I won't text back

所以這幾個小時裡

For a couple hours

我不敢將你的短信回復

What I really wanna do is

但其實我真正想要的

Bring you flowers

是送你與你最相稱的花束

 

[Pre-Chorus]

I'm not gonna hold your hand

我不會牽起你的手

Ask if you wanna dance

問你是否願意和我共舞

Not gonna take you home, even though

也不會帶你回家 儘管我很想這麼做

 

[Chorus]

I just wanna give you everythin

'就算我想要向你奉獻我的一切

Show you I'm a silent gentleman

讓你看到我也是位寡言的紳士

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也永遠不會笑到最後

I just wanna be the one you call

我只想成為你想要打電話傾訴的對象

Anything you need, anything at all

成為你需要的一切 你的全世界

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也便永遠無法贏得你的芳心

 

[Verse 2]

When you stay out late

當你在外遊蕩到夜深

And I don't hear back

我沒有收到你的回電

I always wonder where you've been but

我想知道你都去了哪裡

I don't ask

但我不會發問

You're the one I want

你就是我想要的那個人

I don't wanna share

我不想與他人分享

When you talk about someone else

每當你嘴裡提起了他人

I act like I don't care

我只假裝我並不在乎

 

 

[Pre-Chorus]

I'm not gonna hold your hand

我不會牽起你的手

Ask if you wanna dance

問你是否願意和我共舞

Not gonna take you home, even though

也不會帶你回家 儘管我很想這麼做

 

 

[Chorus]

I just wanna give you everythin

'就算我想要向你奉獻我的一切

Show you I'm a silent gentleman

讓你看到我也是位寡言的紳士

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也永遠不會笑到最後

I just wanna be the one you call

我只想成為你想要打電話傾訴的對象

Anything you need, anything at all

成為你需要的一切 你的全世界

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也便永遠無法贏得你的芳心

 

[Bridge]

So I'm gonna play it cool

所以我要裝酷到最後

'Til I know you want me too

直到我知道你也對我心動那一刻

So I'm gonna play it cool

所以我要裝酷到最後

'Til I know you want me too

直到我知道你也想擁有我那一刻

 

[Chorus]

I just wanna give you everythin

'就算我想要向你奉獻我的一切

Show you I'm a silent gentleman

讓你看到我也是位寡言的紳士

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也永遠不會笑到最後

I just wanna be the one you call

我只想成為你想要打電話傾訴的對象

Anything you need, anything at all

成為你需要的一切 你的全世界

All I wanna do is let you in

我有多想讓你進入我的世界

But good guys, good guys never win

但即便是好人 也便永遠無法贏得你的芳心

 

[Post-Chorus]

So I'm gonna play it cool

所以我要裝酷到最後

'Til I know you want me too

直到我知道你也對我心動那一刻

 

[Outro]

So I'm gonna play it cool

所以我要裝酷到最後

'Til I know you want me too

直到我知道你也對我心動那一刻

So I'm gonna play it cool

所以我要裝酷到最後

'Til I know you want me too

直到我知道你也想擁有我那一刻

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()