close

undefined

 

 

 

 

 

[Intro]

No, yeah

Oh, yeah

Oh, yeah

Yeah, uh

 

[Verse 1]

You try with me so many times, yeah

我們已經嘗試過這麼多次在一起

You're cryin' out behind the smiles

你的笑容背後隱藏的是眼淚

And I can see right through the lies

我已看穿了你的謊言

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

And what we had is dead inside, yeah

我們的內心早已死去

You're actin' like it's still alive, ayy

你卻還假裝沒有關係

And you still wanna make it right, yeah

你還想要讓一切重回正軌

I know

我明白

 

[Chorus]

But I've been the hardest to love

我一直都是那個最難愛的人

You're tryna let me go, yeah

你試過讓我離開

And I can see it, I can see it

我可以看得出 我可以看得出你的用心

I've been the hardest to love

我一直都是那個最難愛的人

It's hard to let me go, yeah

要讓我離開對你來說也太難

And I can feel it, I can feel it (Oh, yeah)

我早就察覺到了 我早就察覺到了

 

[Verse 2]

I don't feel it anymore (Yeah)

我已麻木無感

The house I bought is not a home (No)

我們買下的房子 根本就不算一個合格的家

Together we are so alone

即使在一起 我們也如此孤單

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (Oh)

Don't regret the day we met (We met)

別後悔 我們初見的那一天

Don't forget that time we spent (We spent)

別忘了我們一起度過的時光

Forget that we're in different beds

別忘了我們現在已是同床異夢

I know

我早已明白

 

[Chorus]

'Cause I've been the hardest to love

我一直都是那個最難愛的人

You're tryna let me go, yeah

你試過讓我離開

And I can see it, I can see it

我可以看得出 我可以看得出你的用心

I've been the hardest to love

我一直都是那個最難愛的人

It's hard to let me go, yeah

要讓我離開對你來說也太難

And I can feel it, I can feel it

我早就察覺到了 我早就察覺到了

 

[Bridge]

I can't, can't believe you want me

不敢相信 不敢相信你還想要我

After all the heart breaks, after all I've done, oh-oh-oh (Oh, oh, oh)

在這麼多心碎之後 在我做過的一切之後

No I can't, can't believe you trust me (Trust me)

不敢相信 不敢相信你還願意相信我

After all the rough days, you still call me up (Me up, oh-oh-oh)

我那些艱難的日子過去 你還願意給我打來電話

 

[Chorus]

'Cause I've been the hardest to love

我一直都是那個最難愛的人

You're tryna let me go, (Tryna let me go) yeah

你試過讓我離開

And I can see it, I can see it (I can see it)

我可以看得出 我可以看得出你的用心

I've been the hardest to love (Love, baby)

我一直都是那個最難愛的人

You're tryna let me go, yeah

要讓我離開對你來說也太難

And I can feel it, I can feel it

我早就察覺到了 我早就察覺到了

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()