close

undefined

 

 

 

[Verse 1]

I know water, that's

我心知肚明血濃於水

Thicker than blood, that's

血濃於水

Deeper than love with my friends

甚至堪比友誼的深情

People come, and

人生路上遇到的人來也匆匆

Some people go, and

去也匆匆

Some people ride to the end

而總會有人見證到最後

 

[Pre-Chorus]

When I am blind

當我失明時

In my mind

在我腦海裡

I swear they'd be my rescue

我發誓 他們就是我的救星

My lifeline

我的生命線

I don't know what I'd do, if I

如果得以倖存

If I'd survive

或許我仍然無法定義自己

My brothers and my sisters

但我仍有兄弟姐妹在我生命裡

In my life

為我指引

Yeah

 

[Chorus]

I know some people that would die for me

我深知會有人 會有人肯為我不顧性命

We ride together, they're my family

我們攜手共進 他們就是我的此生至親

When I get up they gon' be high with me

哪怕我逆流而行 他們無疑是我最堅強後盾

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

 

[Post-Chorus]

Family

我的家人

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

Family

我的家人

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

 

[Verse 2]

Stolen dreams took our

被偷走的年少夢境

Our childish days, still

也連同著昔日的美好曾經

Ain't nothing changed now we're grown

我們絕非一事無成 因為我們早已長大成人

We're still young, still got

我們仍然年輕熱血

Our mindless ways, in a

仍然在自己的道路上跌跌撞撞

Timeless phase, kicking stones

哪怕遍體麟傷也絕不輕易低頭認命

 

 

[Pre-Chorus]

When I am blind

當我失明時

In my mind

在我腦海裡

I swear they'd be my rescue

我發誓 他們就是我的救星

My lifeline

我的生命線

I don't know what I'd do, if I

如果得以倖存

If I'd survive

或許我仍然無法定義自己

My brothers and my sisters

但我仍有兄弟姐妹在我生命裡

In my life

為我指引

Yeah

 

 

[Chorus]

I know some people that would die for me

我深知會有人 會有人肯為我不顧性命

We ride together, they're my family

我們攜手共進 他們就是我的此生至親

When I get up they gon' be high with me

哪怕我逆流而行 他們無疑是我最堅強後盾

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

 

[Post-Chorus]

Family

我的家人

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

Family

我的家人

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

 

[Chorus]

I know some people that would die for me

我深知會有人肯為我不顧性命

We ride together, they're my family

我們攜手共進 他們就是我的此生至親

When I get up they gon' be high with me

哪怕我逆流而行 他們無疑是我最堅強後盾

I'll say forever my family

我會說他們就是我永遠的歸屬

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()