undefined

 

 

 

 

[Verse 1: Allie X]

Oh, you love me

你愛著我

You put me to bed

你把我推到在床上

Yeah, you love me

你愛著我

Dress me to the nines

把我打扮得精緻動人

Yeah, you love me

你愛著我

You tell me I'm special, so special

你告訴我我是最特殊的存在

I know you love me

我知道你深愛著我

'Cause you want the best

因為你總想要得到世間的最好

 

 

[Chorus: Allie X]

But you love me wrong

但你愛錯了我

Yeah you love me wrong

你不該愛上我

 

 

[Verse 2: Troye Sivan]

Oh, you love me

你愛著我

You lose sleep over me

你為我輾轉反側

I know you love me

我知道你深愛著我

'Cause I'm there in your wallet

因為我的照片就藏在你的錢包裡

And your locket

還有你的懷錶裡

I heard you talk about me in the kitchen

我聽見你在廚房裡和他人討論我

You didn't know I was listening

你不知道我也在偷聽

But I was there, sitting on the stairs

我就在那 坐在樓梯上

Talk about me in the kitchen

你在廚房裡和他人討論我

You didn't know I was listening

你不知道我也在偷聽

But I was there, and that isn't fair

我就在那 這對我根本不公平

 

 

[Chorus : Allie X & Troye Sivan]

Wrong

錯誤

Yeah, you love me wrong

你不該愛上我

Yeah, you love me wrong

你不該愛上我

Yeah, you love me wrong

你不該愛上我

Yeah, you love me wrong

你不該愛上我

Yeah, you love me wrong

你不該愛上我

You love me wrong

是你愛錯了我

 

 

[Outro]

I'll never be how you remember me

我永遠無法成為你回憶中的模樣

So I'd rather be in your memory

所以我只想要存在於你的回憶之中

No, I'll never be how you remember me

我永遠無法成為你回憶中的模樣

So I'd rather be in your memory

所以我只想要存在於你的回憶之中

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()