close

undefined

undefined

 

 

 

 

[Intro: YUNGBLUD]

I feel my life's been so tongue-tied

我覺得我的一生是如此有苦難言

I'm trapped outside inside my mind

被困自己內心世界的邊緣徘徊

If you feel like that you're tongue-tied

如果你也覺得自己被束縛

Then we're tongue-tied together

那不如同病相憐 一起埋藏心底絕口不提

 

[Verse 1: YUNGBLUD]

Every morning, I ride on a carousel

每日早晨的我宛如身處旋轉木馬

To the sides of my mind that I cannot help

卻始終盤旋在我的腦海無能為力

Had to die in Heaven just to get to Hell

想要墜身於地獄 必先亡魂天堂

Fell when the lights went out now

每當燈光黯淡 身心才得以寧息

My real friends act like they don't know me

所謂的好友 有時卻又形同陌路

This headache's giving me a nosebleed

這個問題讓我頭痛欲裂 鼻血直流

My side is just killing me slowly

沉默的我 身處慢性自殺的境地

Can't keep tuning it out and

深陷其中無法自拔

 

[Pre-Chorus: YUNGBLUD]

I been suffering

承受著眾多苦難

Been makin' friends with all my sins

我總是用自己的罪行結交朋友

I need savin' I need savin'

我需要被拯救

You won't save me ever again

而這早已並非你力所能及

I'm feeling kind of fit

我只能假裝自己過的很好

Been rolling silence through my lips

嘴邊掛滿了說不出口的沉默

I need savin' I need savin'

我需要被拯救

You won't save me ever again

而這早已並非你力所能及

 

[Chorus: YUNGBLUD]

'Cause I feel my life's been so tongue-tied

我覺得我的一生是如此有苦難言

I'm trapped outside inside my mind

被困自己內心世界的邊緣徘徊

If you feel like that you're tongue-tied

如果你也覺得自己被束縛

Then we're tongue-tied together

那不如同病相憐 一起埋藏心底絕口不提

So can you even hear me now?

你可曾聽聞我的呼換嗎

 

[Post-Chorus: YUNGBLUD & blackbear]

Tongue-tied together

埋藏心底

Tongue-tied together

絕口不提

Tongue-tied together

一同沉默

Yeah-yeah uh-uh

 

[Verse 2: blackbear]

You done changed you done changed

你變了 完全變了

You done switched up for sure

徹底變成另外一個人

You ain't lose me in the summer, you lost me at "Hello"

在盛夏或許你不會失去我 但你的一句“Hello”就會成為我的敵人

Anytime you see me smilin', it was probably for show

無論何時 我臉上呈現的笑容或許都只是逢場作戲

All the memories are blurry, so I let 'em burn slow

腦中的記憶早已模糊不清 所以我選擇讓它慢慢燒盡

I ain't seen you in a minute where did all the time go

許久未見   我甚至不知道你究竟去了哪裡

You was outta pocket when you told me "Die slow"

你愚蠢的行為卻告訴我慢慢等死

I was going through the shits I kept it down low

我正經歷著這一切 並保持低調

Tongue-tied, tongue-tied, what we had was all lies

我們說不出口的話    最終剩下的是漫天謊言

 

[Pre-Chorus: blackbear]

People change people change people switch up

人心善變 風雲莫測

It's okay, you can't save me ever again

就算你對我視而不見 我也不會感到意外

People change people change people switch up

滄海桑田 物是人非

It's okay, you can't save me

我也不曾指望過你能來拯救我

 

[Chorus: YUNGBLUD, blackbear, both]

'Cause I feel my life's been so tongue-tied

因為我覺得我的一生是如此有苦難言

I'm trapped outside inside my mind (Inside my mind)

被困自己內心世界的邊緣徘徊

If you feel like (You feel like)

如果你感覺

That you're tongue-tied (Uh)

同樣無法將自己想法表達

Then we're tongue-tied together

那我們可埋藏心底 絕口不提

So can you even hear me now

你可曾聽聞我的沉默呼喚嗎

 

 

[Post-Chorus: YUNGBLUD]

Tongue-tied together

埋藏心底

Tongue-tied together

絕口不提

So can you even hear me now

你可曾聽聞我的沉默呼喚嗎

Tongue-tied together

埋藏心底

Tongue-tied together

絕口不提

Oh-oh-oh oh-oh-oh oh-oh oh-oh

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()