close

undefined

 

 

[Intro:]

One, two

One, two, three

 

[Verse 1]

Like water in the desert

好比荒漠中的綠洲

Impossible to find

海市蜃樓般

You found me when I was broken

而你找尋到我 在我支離破碎時

Put me back together, gave me life

撫慰我內心殘缺 注入我生活光彩

Like a flower in the concrete

如同冰冷鋼筋水泥下頑強花朵

So beautiful and rare

分外美麗 彌足珍貴

You gave me hope when I was empty

你給予我希望 在我恍惚空虛時

Walked me through the fire, you were there

赴湯蹈火伴著我 熬過艱難

 

[Chorus]

You're the sun to the moon

你是賦予月球光輝的熾熱恒星

You're my ocean, painted blue

你是我徜徉海洋 藍色星河

You, I'm nothing without you (Without you, without you)

沒有你 我便是一無所有

 

[Verse 2]

Like an angel in a nightmare

如同夢魘中的天使

You opened up my eyes

你讓我看清了一切

Lookin' in all the wrong places

瞧瞧這周遭 一片狼藉

You're the one I needed this whole time

糟心時刻 你便是我所需求的一切

 

[Chorus]

You're the sun to the moon

你是賦予月球光輝的熾熱恒星

You're my ocean, painted blue

你是我徜徉海洋 藍色星河

You, I'm nothing without you (Without you, without you)

失去你 我便是一無所有

You're the light in the dark

你是茫茫漆黑中星星燈火

You're the arrow through my heart

你便是戳中我心中的人

You, I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一無所有

I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一敗塗地

I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一無所有

I'm nothing without you (Oh-oh)

 

[Bridge]

沒有你 我便是一敗塗地

I'm nothing without you

沒有你 我便是一敗塗地

I'm nothing without you

沒有你 我便是一無所有

I'm nothing without you

沒有你 我便是一敗塗地

I'm nothing without you

沒有你 我便是一無所有

You're the air in my lungs

你是我心肺中依存的氧氣

You're the veins to my blood

你是聯動我血液的靜脈

Yeah, you, I'm nothing without you

沒有你 我便是一敗塗地

 

[Chorus]

You're the sun to the moon

你是賦予月球光輝的熾熱恒星

You're my ocean, painted blue

你是我徜徉海洋 藍色星河

You, I'm nothing without you (Without you, without you)

失去你 我便是一無所有

You're the light in the dark

你是茫茫漆黑中星星燈火

You're the arrow through my heart

你便是戳中我心中的人

You, I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一無所有

I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一敗塗地

I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一無所有

I'm nothing without you (Oh-oh)

沒有你 我便是一敗塗地

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()