close

undefined

 

 

 

 

 

The more I tell you you can do this

我越是努力地告訴你 你無所不能

The more you tell yourself you're useless

你越是不斷地加深對自己的否定

Any advice right now is fruitless

現在的任何建議都是徒勞的

You're somewhere only you can go

我不會假裝我不知道

I won't pretend to know, so

你是這世上獨一無二的風景

 

 

Instead of telling you "You'll be alright"

所以我不願只說一句空洞的“你會沒事的”

I'm just gon' be that someone by your side

我想做的更多 我想長久的在你身邊陪伴

Yeah, let me be that distant satellite

那就讓我成為一顆遙遠的衛星

A constant in the sky

永遠守候在你的自由天空

 

 

'Cause I'm standing with you tonight

請相信今晚我與你同在

Yeah, I will be that voice in your ear

我願化為你耳邊的溫情細語

Quietly destroying your fear

平靜地消解你心中的恐懼不安

You won't even know that I'm here

也許你察覺不到我的存在

But I'm standing with you tonight

但請相信今晚我與你同在

Oh, I will be the pill for your pain

我願成為緩解你痛苦的那顆藥丸

Until the clouds have run out of rain

直到烏雲流下最後一滴淚水

Close enough but just out of sight

雖然看不清彼此的面容 但我們的心靈緊緊相依

I'm standing with you tonight

請記住今晚我與你同在

 

 

Your head is full and yet it's hollow

也許你腦中煩悶不已 內心空虛不安

Don't even think about tomorrow

甚至明天的日子也無以為繼

So if you let me I will follow

所以只要你敞開心扉 我會與你將心比心

Oh, if you're gonna go

如果你真的想要離開這個世界

At least you're gonna know

有一點 我希望你知道

 

 

Instead of telling you "You'll be alright"

所以我不願只說一句空洞的“你會沒事的”

I'm just gon' be that someone by your side

我想做的更多 我想長久的在你身邊陪伴

Yeah, let me be that distant satellite

那就讓我成為一顆遙遠的衛星

A constant in the sky

永遠守候在你的自由天空

 

 

I'm standing with you tonight

今晚我與你同在

Yeah, I will be that voice in your ear

我願化為你耳邊的溫柔言語

Quietly destroying your fear

平靜地撫慰你心中的恐懼不安

You won't even know that I'm here

你也許不會察覺到我的存在

But I'm standing with you tonight

但請記住 今晚我與你同在

Oh, I will be the pill for your pain

我願變為緩解你痛苦的良藥

Until the clouds have run out of rain

直到烏雲流下最後一滴眼淚

Close enough but just out of sight

雖然看不清彼此的面容 但我們的心靈緊緊相依

I'm standing with you tonight

今晚我與你同在

 

 

I know I may not say the right thing

也許我表達的不夠好

Let me tell you one thing

但請讓我告訴你一件事

Yeah, 'cause there is one thing

因為的確有一件事

You're wrong about

你的想法有錯誤

This world would not be a better place

這個世界也許不會變得更好

I don't wanna lose you now

但我依舊不願你會在未來缺席

 

 

Yeah, I will be that voice in your ear

那就讓我成為你耳邊的溫情話語

Quietly destroying your fear

安靜地撫平你內心的恐懼不安

You won't even know that I'm here

你甚至不會意識到我的存在

I'm standing with you tonight

今晚我就靜靜地陪在你身旁

Oh, I will be the pill for your pain

我願成為治癒你痛苦的良藥

Until the clouds have run out of rain

直到烏雲流下最後一滴眼淚

Close enough but just out of sight

雖然看不清彼此的面容 但我們的心靈緊緊相依

I'm standing with you tonight

今晚我與你同在

Oh, tonight

今晚

I'm standing with you tonight

今晚我與你同在

I'm standing with you tonight

今晚我與你同在

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()