close

undefined

 

 

 

 

[Verse 1]

I've gotta keep the calm before the storm

在這暴風雨來臨之前 我得保持鎮定

I don't want less

我不想措手不及

I don't want more

也不用大動干戈

Must bar the windows and the doors

但將門窗封死是必須的

To keep me safe to keep me warm

為保證安全 也為維持體溫

Yeah my life is what I’m fighting for

我所奮力去爭的是我的人生

Can't part the sea

無法與大海抗衡

Can't reach the shore

亦無法觸岸

And my voice becomes the driving force

而我的聲音成了動力

I won't let this pull me overboard

我不會讓這一切使我落入水中

 

[Chorus]

God keep my head above water

上帝啊 請讓我突破困境

Don't let me drown

別讓我被淹沒

It gets harder

愈發艱難了

I'll meet you there at the altar

我將與你在聖壇相會

As I fall down to my knees

當我跪地虔誠祈禱

Don't let me drown

別讓我被淹沒

Don't let me drown

別讓我 別讓我 別讓我被淹沒

 

[Verse 2]

So pull me up from down below

所以拉我一把 阻止我的下跌之勢

'Cause I'm underneath the undertow

因為我正在水底無聲地呐喊

Come dry me off and hold me close

你能否將我從中解救然後緊緊與我相擁

I need you now I need you most

我現在就需要你 我最需要的就是你

 

[Chorus]

God keep my head above water

上帝啊 請讓我突破困境

Don't let me drown

別讓我被淹沒

It gets harder

愈發艱難了

I'll meet you there at the altar

我將與你在聖壇相會

As I fall down to my knees

當我跪地虔誠祈禱

Don't let me drown

別讓我被淹沒 淹沒 淹沒

Don't let me drown

別讓我 別讓我 別讓我被淹沒

Don't let me drown

別讓我被淹沒 淹沒 淹沒

Keep my head above water above water

請讓我浮於水面

 

 

[Bridge]

And I can't see in the stormy weather

這場暴風雨讓我視線模糊

I can't seem to keep it all together

我眼前的景象似乎只能支離破碎

And I can't swim the ocean like this forever

我無法在這汪洋中不知疲倦地游下去

And I can't breathe

我已無法呼吸

God keep my head above water

上帝啊 請讓我突破困境

I lose my breath at the bottom

當我沉入水底 我終於松了口氣

Come rescue me

請來拯救我

I'll be waiting

我會等候著

I'm too young to fall asleep

我還很年輕 不應該就這樣長眠不醒

 

 

[Chorus]

God keep my head above water

上帝啊 請讓我突破困境

Don't let me drown

別讓我被淹沒

It gets harder

愈發艱難了

I'll meet you there at the altar

我將與你在聖壇相會

As I fall down to my knees

當我跪地虔誠祈禱

 

[Outro]

Don't let me drown

別讓我被淹沒

Don't let me drown

別讓我被淹沒

Don't let me drown

別讓我被淹沒

Keep my head above water above water

讓我還能有一線生機 一線生機

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()