close

undefined

 

 

 

[Intro]

If there's a God

是否真的有上帝

Why'd he make me

他為何要將我造得

All of these flaws

渾身都是缺陷

Is all that I see

那是我看到的一切嗎

If there's a God

是否真的有上帝

I don't believe

我不相信

Someone as perfect as you would love me

像你這樣完美的人竟然會愛上我

Goddamnit

難以置信

 

 

[Verse 1]

Praying to a ghost, hoping he gets it

向幽靈祈禱 希望他能聽到我的聲音

The last three girls I fucked didn't listen

最後和我纏綿的那三位女孩沒有聽到

The last two pills I took haven't kicked in

我還沒服下最後兩顆藥丸

Having these one night stands with addiction

盡情歡愉 放縱自我

Now I gotta catch a red-eye to Michigan

現在我得坐航班去密歇根州了

Playing a show, then a girl that I'm getting with

參加一個演出後 就能找到伴侶了

Fuck it I'm young, I can act like an idiot

年少輕狂 我就像個傻瓜一樣

How many sins I gotta make till I get the hint?

要犯下多少罪過 才能被打醒

 

 

[Pre-Chorus]

But shit, it's 4 AM, pouring rain out

但現在已經淩晨4點了 外面下著滂沱大雨

Bored again, so I break down

煩惱再次降臨 所以我徹底崩潰了

Go and send more than "hey" now

我想向你傾訴 而不僅僅是寒暄

I fucked up, course I did

我把一切搞砸了

The more I think now

千頭萬緒

I should quit, forfeit the crown

我應該就此放棄王冠

Give this up to not let you down again

放棄名利 不再讓你失望

 

 

[Chorus]

If there's a God

是否真的有上帝

Why'd he make me

他為何要將我造得

All of these flaws

渾身都是缺陷

Is all that I see

那是我看到的一切嗎

If there's a God

是否真的有上帝

I don't believe

我不相信

Someone as perfect as you would love me

像你這樣完美的人竟然會愛上我

Goddamnit

難以置信

 

 

[Drop]

(If there's a)

God damn me

難以置信

God damnit (everything)

I want you

我只想要你

God damnit

難以置信

God damn me

難以置信

God damnit (everything)

難以置信

I want you

我只想你在我身邊

God damnit

難以置信

 

 

[Verse 2]

Baby, you're a ghost, why are you missing?

親愛的 你就像幽靈一樣 為何你突然消失不見了

Maybe 'cause I haven't hit you back in a minute

或許是因為我沒有在一分鐘內回覆你

Maybe 'cause I flirt with every girl in existence

或許是因為我一直和別的女孩曖昧不清

I blame it on distance, that I'm being distant

我把感情破裂歸咎於距離

But I don't fucking care, I gotta sing to these kids quick

但我一點也不在乎 我得為我的粉絲唱歌

I remember never having fans that would listen

我記得沒有粉絲願意聽

Now I got a thousand every city I visit

到現在 我已遊覽過無數城市了

It's just that you ain't here now and I miss it

只是沒有你在身旁 我錯過了你

 

 

[Pre-Chorus]

But shit, it's 4 AM, pouring rain out

但現在已經淩晨4點了 外面下著滂沱大雨

Bored again, so I break down

煩惱再次降臨 所以我徹底崩潰了

Go and send more than "hey" now

我想向你傾訴 而不僅僅是寒暄

I fucked up, course I did

我把一切搞砸了

The more I think now

千頭萬緒

I should quit, forfeit the crown

我應該就此放棄王冠

Give this up to not let you down again

放棄名利 不再讓你失望

 

 

[Chorus]

If there's a God

是否真的有上帝

Why'd he make me

他為何要將我造得

All of these flaws

渾身都是缺陷

Is all that I see

那是我看到的一切嗎

If there's a God

是否真的有上帝

I don't believe

我不相信

Someone as perfect as you would love me

像你這樣完美的人竟然會愛上我

Goddamnit

難以置信

 

 

[Bridge]

God damn me

難以置信

God damnit

I want you

我只想要你

God damnit

難以置信

God damn me

難以置信

God damnit (everything)

難以置信

I want you

我只想你在我身邊

God damnit

難以置信

 

 

[Drop]

(If there's a)

God damn me

難以置信

God damnit (everything)

I want you

我只想要你

God damnit

難以置信

God damn me

難以置信

God damnit (everything)

難以置信

I want you

我只想你在我身邊

God damnit

難以置信

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()