close

undefined

 

 

 

 

 

 

[Verse 1]

Look at the stars

抬頭仰望漫天繁星

Look how they shine for you

看群星為你綻放光芒

And everything you do

那些關於你的故事

Yeah they were all yellow

是的 都已經只是過往了

I came along

一路走來

I wrote a song for you

我為你寫了首歌

And all the things you do

紀念那些關於你的記憶

And it was called yellow

給這首歌取名叫青澀

So then I took my turn

平靜著我的思緒

Oh, what a thing to have done

想要俘獲你的芳心那是多麼困難

And it was all yellow

雖然那只是曾經

 

 

[Chorus]

Your skin

你的肌膚

Oh yeah your skin and bones

你那冰肌玉骨

Turn into something beautiful

是如此的美麗脫俗

You know, you know I love you so

你可知道 我深深地愛著你

You know I love you so

你可知道 我是如此深深地愛著你

 

 

[Verse 2]

I swam across

我跋山涉水

I jumped across for you

我的心迫不及待想飛奔到你面前

Oh, what a thing to do

但那是多麼的愚蠢

Cause you were all yellow

但你已不在

I drew a line

我為你寫了首詩

I drew a line for you

我畫出了你的身影

Oh, what a thing to do

那些陳舊的故事

And it was all yellow

到現在也已經很遙遠

 

 

[Chorus]

Your skin

你的肌膚

oh yeah, your skin and bones

你那冰肌玉骨

Turn into something beautiful

是如此的美麗脫俗

And you know

你可知道

For you, I'd bleed myself dry

我願為你傾盡所有

For you, I'd bleed myself dry

我願為你付出一切

 

 

[Bridge]

Its true look how they shine for you

這是真的 看那漫天繁星為你閃爍

Look how they shine for you

看那漫天繁星為你閃爍

Look how they shine for

看那漫天繁星為你閃爍

Look how they shine for you

看那漫天繁星為你閃爍

Look how they shine for you

看那漫天繁星為你閃爍

Look how they shine

看那漫天繁星為你閃爍

 

 

[Outro]

Look at the stars

仰望星星點點

How they shine for you

看它們為你綻放光芒

And all the things that you do

看漫天星光為你曾經關於你的記憶而亮

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()