close

undefined

 

 

 

 

 

[Verse 1: Phillip Carlyle]

You know I want you

你知道我很想佔有你

It's not a secret I try to hide

這不是什麼秘密 我無需任何掩飾

I know you want me

我知道你也很想擁有我

So don't keep saying our hands are tied

所以別說 我們只是苦於無策

You claim it's not in the cards

你說 一切還未塵埃落定

And fate is pulling you miles away

但命運已將你越推越遠了

And out of reach from me

無法再觸及我了

But you're here in my heart

但你一直都在我心裡

So who can stop me if I decide

所以我已下定決心 誰都無法阻止我

That you're my destiny

你就是我命中注定的戀人

 

[Chorus 1: Phillip Carlyle]

What if we rewrite the stars

讓我們重新改寫星辰的軌跡

Say you were made to be mine

把你我寫成命中注定的一對

Nothing could keep us apart

沒有什麼能將我們分開

You'd be the one I was meant to find

你就是我一直找尋的那個人

It's up to you, and it's up to me

一切都取決於你我的心意

No one can say what we get to be

沒人可以改寫我們的未來

So why don't we rewrite the stars?

所以我們為何不重新改寫星辰的軌跡呢

Maybe the world could be ours

或許我們可以掌控世界

Tonight

今夜

 

[Verse 2: Anne Wheeler]

You think it's easy

你覺得一切都很簡單

You think I don't want to run to you

或許你以為我不想奔向你了

But there are mountains

可是高山險阻

And there are doors that we can't walk through

荊棘密佈 所以我們寸步難行

I know you're wondering why

我知道你一定想知道其中緣由

Because we're able to be

因為我們本來可以融為一體

Just you and me

你我二人

Within these walls

被困在這封閉的空間裡

But when we go outside

但當我們走向外面的世界時

You're gonna wake up

你會瞬間清醒過來

And see that it was hopeless after all

看到的卻是無望的未來

 

[Chorus 2: Anne Wheeler]

No one can rewrite the stars

沒人可以改寫星辰的軌跡

How can you say you'll be mine?

你怎麼能說 你會是屬於我的呢

Everything keeps us apart

世間的一切都是我們之間的阻礙

And I'm not the one you were meant to find

我不是你一直尋找的那個人

It's not up to you

一切由不得你

It's not up to me

也由不得我

When everyone tells us what we can be

當所有人都說 我們無能為力時

How can we rewrite the stars?

我們又如何改寫星辰的軌跡

Say that the world can be ours

如何說我們能夠掌控全世界

Tonight

今夜

 

[Post Chorus: Both, Anne Wheeler, Phillip Carlyle]

All I want is to fly with you

我只想和你遠走高飛

All I want is to fall with you

只想和你一起沉淪

So just give me all of you

所以就請把你的一切都交予我

It feels impossible

那是不可能的

It's not impossible

那是不可能的

Is it impossible?

是不可能的嗎

Say that it's possible

所有人都說 那是不可能的

 

[Chorus 3: Phillip Carlyle and Anne Wheeler]

How do we rewrite the stars?

我們又如何改寫星辰的軌跡

Say you were made to be mine?

你怎麼能說 你會是屬於我的呢

Nothing can keep us apart

沒有什麼能將我們分開

Cause you are the one I was meant to find

因為你就是我一直找尋的那個人

It's up to you

一切都取決於

And it's up to me

你我的心意

No one can say what we get to be

沒人可以改寫我們的未來

And why don't we rewrite the stars

我們為何不重新改寫星辰的軌跡呢

Changing the world to be ours

讓這個世界屬於你我

 

[Outro: Anne Wheeler]

You know I want you

你知道我很想佔有你

It's not a secret I try to hide

這不是什麼秘密 我無需任何掩飾

But I can't have you

但我卻無法擁有你

We're bound to break and

我們注定要分離

My hands are tied

可我卻無能為力

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()