close

undefined

 

 

 

{Verse 1}

A red swing in the garden

花園裡的紅鞦韆

To drunk on the bourbon

喝著波旁酒醉去

I was high above the sky

我曾經高高在上

When you put my guard down

當你卸下我的防備

And I just put it all out

我將它們丟之腦後

I was on my way to cry

在路途上我卻哭了

 

{Pre-Chorus}

But the timing was wrong

可是這時機不對

Cause I had another one at home

因為我的心在他那裡就像家一樣

Where I thought I belong

那是我心之所屬

I should've known

我應該知道的

That something was wrong

到底出了什麼問題

You can't fall in love if you're in love

如果你戀愛過了就不會再愛

You shouldn't feel better when you're off alone

你獨自一人外出的時候才會感到難過

 

{Chorus}

Sometimes it takes somebody new

新的人會帶來新的愛情

To let someone go

讓過去的逝去吧

Sometimes mistakes makes you move

只有過錯會使你前行

Where you need to go

你會去哪呢?

Just like any flower you look sad if you don't grow

就像任何的花一樣 不生長就會枯萎

Sometimes it takes somebody new

你需要新的感情去成長

To let someone go

讓他走吧

 

{Verse 2}

Was good til it wasn't

讓他逝去吧

I took all his problems

我改變了他所有的不足

And I made into mine

這些卻變成了我的不足

It was never no ones fault

這從來不是任何人的錯

But I needed a wake up call

但我需要一個能喚醒我的電話

I was better for him than he was for me

比起他對於我來說我更適合他

 

{Pre-Chorus}

No, I can't be strong

不 我強大不起來了

If I never put myself first

如果我不愛自己

And keep holding on

這樣繼續堅持下去

Just makes it worse

只會讓這變得糟糕

Yeah, something was wrong

是阿 有些事的確出了問題

You can't fall in love if you're in love

你愛過之後就不會再陷入愛河了

You shouldn't feel better when you're off apart

你離開時也會難過

 

{Chorus}

Sometimes it takes somebody new

有時只需要一段新的感情

To let someone go

讓他走吧

Sometimes mistakes makes you move

只有過錯才會使你前行

Where you need to go

你會去那呢?

Just like any flower you look sad if you don't grow

正如任何一朵花一樣 你不成長就會枯萎

Sometimes it takes somebody new

有時只需要一段新的感情

To let someone go

讓他走吧

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()