close

undefined

 

 

[Verse 1]

I don't do this often

我從未經歷過

You caught me off guard

但你這次讓我出乎意料

All of my friends said you moved out west

朋友們告訴我你已經離開此地開始新的生活

You tell me stories underneath sun sets

回想日落時你曾訴說的往事

Could it be more than just one night

是否那晚會駐足停留

Kiss in the cab ride

我們在計程車我們接吻仍記憶猶新

Head turning left right

左右徘徊

Get a ticket for two

買一張雙人票

To wherever you choose

無論去往何處我都會和你一起

Drinking some red out of the blue

把我從沉醉中喚醒 帶我返回現實中

 

[Pre-Chorus]

You say my name with your accent

感受到你內心的呼喚

Makes me remember

此刻將永遠銘記

How much I missed ya

現今仍會耿耿於懷

Hope you're planning to stay

希望你可以留下來

For a million days

陪伴我長長久久

You'll be my summer in December

你就像冬日裡的暖陽

 

 

[Chorus]

Hey boy

男孩

Trust my intuitions

請相信我

Always

永遠

Always, I'm not superstitious

我並不是愛情的傀儡

I got lucky

我是如此幸運

Stole your heart

竊取你的心

And it was mine for the taking

這會讓我們重新拾回自我嗎

 

 

[Verse 2]

I'm bad at pretending

我向來不擅於偽裝

You know I'll be true

我保證

Sunday mornings and midnight lights

周日早晨 午夜的燈光

Turn into songs that you watch me write

看著我為你寫的歌

Stole your sweater on that night

那晚我偷走了你的毛衣

You took a picture

你拍了照片

I keep by my bedside

我一直守在床邊輾轉反側

So you're mine when you're gone

當你走後 那會是我僅存的所有

Baby please don't be long

親愛的 請不要留我一人

I got my ticket to the westside

我拿到了遠去西岸的票

 

[Pre-Chorus]

You say my name with your accent

你呼喚我將銘記於此

Makes me remember

願此刻永恆

How much I missed ya

我是如此想念你

Hope you're planning to stay

你能否留下來

For a million days

陪伴我長長久久

You'll be my summer in December

你就像冬日裡的暖陽

 

 

[Chorus]

Hey boy

我的男孩

Trust my intuitions

請相信我

Always

永遠

I'm not superstitious

我並不是愛情的傀儡

I got lucky

我是如此幸運

Stole your heart

竊走你的心

And it was mine for the taking

這便是我們的心之所向嗎

It was mine for the taking

讓我支離破碎

It was mine for a million days

我們該何去何從

In a million ways

用盡各種方式

Stole your heart, and I got lucky

竊取你的心 我是如此幸運

Stole your heart and it was mine

我已準備跟隨你的腳步

In a million ways, hmm

用盡各種方式

For a million days

陪伴我長長久久

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()