close

undefined

 

 

 

 

[Verse 1]

Drag me to death like a lit cigarette

像支點燃的香煙緩緩將我拉向死亡

Took my last breath, like the smoke from my lips

奪取我最後的呼吸 就像我嘴唇上冒出的煙一樣

I've lied for you and I liked it too

我曾為你說出無數謊言但我也沉醉於此

But my knees are bruised from kneeling to you

但我的膝蓋已因臣服與你而傷痕累累

I've had enough, but you're too hard to quit

我已經受夠了 但你是如此迷人我難以戒掉

We've had our fun, now your sugar makes me sick

我們曾擁有歡樂 如今你的甜言蜜語讓我感到噁心

I've lied for you and I liked it too

我曾為你說出無數謊言但我也沉醉於此

But my make-up's ruined

我的妝容已經毀了

 

[Pre-Chorus]

And now I'm laughing through my tears

如今我哭成淚人

I'm crying through my fear

我因恐懼而哭泣

But baby, if I had to choose

但是親愛的 如果我真的要做出選擇

 

[Chorus]

The joke's on you

可笑的就是你了

The joke's on you

你會成為笑柄

God knows I've tried to be kind

上帝知道我早已厭倦了當個友善的人

But, oh, I'll just lay down and die

但是 我會躺下並死去

Wearing a fake smile

假裝著笑臉

The joke's on you

你會成為笑柄的

 

[Verse 2]

My heart's gone bad, now it won't beat for you

我的心已經變得邪惡 不會再為你跳動

You've had your laugh, now I won't play the fool

你已經笑夠了 現在我再不會裝傻

I've lied for you and I liked it too

我曾為你說出無數謊言但我也沉醉於此

But I'm black and blue from bleeding for you

但我為你流血 遍體鱗傷

You struck the match, burned me up so fast

你燃起一根火柴 置我與烈火中如此之快

Look what we had, now it's turned to ash

看看我們曾擁有的 都已化為灰燼

I've lied for you and I liked it too

我曾為你說出無數謊言但我也沉醉於此

But my make-up's ruined

但我的妝容已經毀了

 

[Pre-Chorus]

And now I'm laughing through my tears

如今我哭成淚人

I'm crying through my fear

我因恐懼而哭泣

But baby, if I had to choose

但是親愛的 如果我真的要做出選擇

 

 

[Chorus]

The joke's on you

可笑的就是你了

The joke's on you

你會成為笑柄

God knows I've tried to be kind

上帝知道我早已厭倦了當個友善的人

But, oh, I'll just lay down and die

但是 我會躺下並死去

Wearing a fake smile

假裝著笑臉

The joke's on you

你會成為笑柄的

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()