undefined

 

 

 

 

 

 

[Verse 1]

You don't need to hear the shit that they talkin'

你不用在意他們的閒言閒語

You don't need to care, it's nothin' important

你無須去想它 它們對你毫無意義

'Cause you're only 11, it's only the start

因為你才剛剛11 這不過是人生的開始

One day they're all gonna know who you are

總有一天他們會知曉你是誰

Just keep on walking

你只需要一直向前

You don't need to stay at the back of the classroom

你不用待在教室的最後

You don't need to play it all back when they laugh at you

當他們嘲笑你時 你無需將此全部奉還

'Cause you're only 15 and you know in your heart

因為你才不過15歲   而且你的內心深知

One day they're all gonna know who you are

總有一天他們會知曉你是誰

Just keep on walking

你只需要奮勇向前

 

[Chorus]

I'm on my way

我正在人生的路上奔跑

I'm getting closer everyday

每一天我都在靠近我的未來

To where I'm supposed to be

去往我的歸屬地

I know it's only a question of time

我明白這不過是時間問題

If anyone's asking just tell them that I'm on my way

如果有人要問就告訴他們我正在奔往理想人生路上

 

[Verse 2]

And don't be let down if you're not what they're after

如果這不是他們所追求的 你無需失望

Oh, it's not the ending, it's not a disaster

這並不是結束 這並不是災難

'Cause you're only 15 and she's only the first

因為你才不過15 而她是只是你的初戀

To mess with your head and I know that it hurts

這搞得你頭暈目眩 我知道這很痛苦

But keep on walking

但是你要堅持向前

And don't be the man who forgets where he came from

成為一個從來都不會忘記自己初心的人

Oh, a little success doesn't make you an icon

一個小小的成功不會使你功成名就

'Cause you're 21 now and it's time that you know

因為你已經21歲了 正是你明白一切的時候

Nothing comes easy and you've got so far to go

沒有什麼可以簡單得到 而且你還有如此漫長的人生路要走

Just keep on walking

你只需要奮勇向前

 

[Chorus]

I'm on my way

我正在人生的路上奔跑

I'm getting closer everyday

每一天我都在靠近我的未來

To where I'm supposed to be

去往我的歸屬地

I know it's only a question of time

我明白這不過是時間問題

If anyone's asking just tell them that I'm on my way

如果有人要問就告訴他們我正在奔往理想人生路上

 

[Bridge]

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

Just keep on walking

你只需要一直向前

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

Just keep on walking

你只需要奮勇向前

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

 

[Chorus]

I'm on my way

我正在人生的路上奔跑

I'm getting closer everyday(Oh-oh)

每一天我都在靠近我的未來

To where I'm supposed to be

去往我的歸屬地

I know it's only a question of time

我明白這不過是時間問題

If anyone's asking just tell them that I'm on my way(I'm on my way)

如果有人要問就告訴他們我正在奔往理想人生路上

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()