close

undefined

 

 

 

 

 

 

 

[Verse 1]

I tried to give all myself to you

我試著將我所有的美好付諸於你

But before I can get there

但在我抵達之前

Got thoughts ofmeI'm tryin' tolose

那些我想丟掉的殘缺又回到我身邊

 

 

[Refrain]

Yeah, I got my own imperfections

是阿 我有自己的不完美

I got my own set of scars to hide

我有我的傷疤需要躲藏

I got my own imperfections

我有我的殘缺之處

I can't hold your heart when I'm fixin' mine

很抱歉在我修補內心殘缺時 無暇顧及你的真心

 

 

[Pre-Chorus]

So

所以

(Give it up, give it up)

放棄吧

I ain't gonna save you

我無法拯救你脫離困境

(Give it up, give it up)

放棄吧

Now

現在

(Give it up, give it up)

放棄吧

I ain't gonna save you, no

我無法拯救你脫離火海

(Give it up, give it up)

放棄吧

Now

現在

 

 

[Chorus]

'Cause I got my own imperfections

因為我有自己的缺點

I got my own imperfections

我有我自己的缺陷

I got my own imperfections

我有著我的陰晴圓缺

Yeah, I got my own

是阿 我直視著這不完美的我

I got my own

我正視著我的一切

 

[Verse 2]

Hold on, not tryna put you on the shelf

堅持住 別讓自己沉寂

But, before I can love you

在我有能力愛你之前

I need to learn to love myself

我需要先學會愛我自己

 

 

[Refrain]

Yeah, I got my own imperfections

是阿 我有自己的不完美

I got my own set of scars to hide

我有我的傷疤需要躲藏

I got my own imperfections

我有我的殘缺之處

I can't hold your heart when I'm fixin' mine

很抱歉在我修補內心殘缺時 無暇顧及你的真心

 

[Pre-Chorus]

So

所以

(Give it up, give it up)

放棄吧

I ain't gonna save you

我無法拯救你脫離困境

(Give it up, give it up)

放棄吧

Now

現在

(Give it up, give it up)

放棄吧

I ain't gonna save you, no

我無法拯救你脫離火海

(Give it up, give it up)

放棄吧

Now

現在

 

[Chorus]

'Cause I got my own imperfections

因為我有自己的缺點

I got my own imperfections

我有我自己的缺陷

I got my own imperfections

我有著我的陰晴圓缺

Yeah, I got my own

是阿 我直視著這不完美的我

I got my own

我面對著我的所有

 

[Bridge]

They're part of me and you are too

它們是我不可割捨的一部分 也包括你

And I don't really wanna choose

我無妄去選擇

Can you love them the way that I love you?

你能像我愛你一樣愛它們嗎?

They made me who I am today

它們成就了今天的我

And they won't ever go away

它們永遠也無法消逝

Can you love them the way I love you

你是否能像我愛你一樣愛它們嗎?

 

 

[Chorus]

'Cause I got my own imperfections

因為我有自己的缺點

I got my own imperfections

我有我自己的缺陷

I got my own imperfections

我有著我的陰晴圓缺

Yeah, I got my own

是阿 我直視著這不完美的我

I got my own

我找到了最真實的我

 

 

[Outro]

Before I can love you

在我有能力愛你之前

I need to learn to love myself

我需要先學會愛我自己

Before I can trust you

在我能夠把信任託付於你之前

I need to learn to trust myself

我需要先學會相信自己

 

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()