undefined

 

 

[Verse 1]

Born on the wrong side of the ocean

生於驚濤駭浪中

With all the tides against you

洶湧波濤向你而來

You never thought you'd be much good for anyone

你從沒想過優於任何人

But that's so far from the truth

然而事實並非如此

 

 

[Pre-Chorus]

I know there's pain in your heart

我知道 你心靈的傷痛無法抹去

And you're covered in scars

你早已遍體鱗傷

Wish you could see what I do

希望你能明白我為你做的一切

 

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的 你所渴望的一切

Is everything I need

就是我所需要的一切

You're everything to me

你代表我的一切

Baby, every single part

親愛的 每一個部分

Is who you're meant to be

都是你命中注定要成為的樣子

'Cause you were meant for me

因為你對我而言無可取代

And you're everything I need

你是我所渴求的一切

 

 

[Verse 2]

You can say I'm wrong

你可以說我在癡心妄想

You can turn your back against me

你也可以對我置之不理

But I'm here to stay

但是我會陪在你身邊

(I am here to stay)

我會一直守候你

Like the sea

如同汪洋大海

Should keep kissing the shoreline

不斷地親吻著海岸線

No matter how many times he pushes her away

儘管海岸曾無數次將海浪推開

 

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的 你所渴望的一切

Is everything I need

就是我所需要的一切

You're everything to me

你代表我的一切

Baby, every single part

親愛的 每一個部分

Is who you're meant to be

都是你命中注定要成為的樣子

'Cause you were meant for me

因為你對我而言無可取代

 

 

[Bridge]

And everything happens for a reason

萬事皆有因

It's started passing in the skies

一切都從那短暫的天幕開始

I used to question who I was

我曾無數次質問自己到底是誰

When now I see

如今我恍然大悟

The answer's in your eyes

答案就在你眼中

 

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的 你所渴望的一切

Is everything I need

就是我所需要的一切

You're everything to me

你代表我的一切

Baby, every single part

親愛的 每一個部分

Is who you're meant to be

都是你命中注定要成為的樣子

'Cause you were meant for me

因為你對我而言無可取代

And you're everything I need

你是我所渴求的一切

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()