undefined

 

 

 

[Verse 1]

I ain't playin no games

我不耍什麼愛情把戲

'Cause I've got nothing left to lose

因為我沒有什麼可失去的

I'm so tired of circular motions they leave me dizzy and confused

厭倦了兜兜轉轉的循環 它們徒留我迷茫困惑

My heart, oh no, is not your revolving door

我的心不是你肆意擺弄的旋轉門

I get stuck spinning and spinning and spinning

我陷入困境 旋轉不止

Oh, 'til I collapse on the floor

直到我倒在地上

 

 

[Pre-Chorus]

But every time that you touch me

但每次你觸碰我的時候

I forget what we're fighting about

彼此的矛盾交戰便會被我遺忘

Oh, you come and you leave

你匆匆而來 又匆匆離去

Shame on me for believing every word out of your mouth

而我深感羞愧 竟會相信你的滿口胡言

 

 

[Chorus]

Tell me it's over if it's really over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

'Cause it don’t feel like it's over whenever you're closing the door, no

因為當你關上愛情的大門 它悄無聲息卻摧人於無形 別這樣

So tell me it's over

所以請讓我明白緣分已盡

 

 

[Verse 2]

Darling you oh you taste so bittersweet can't get you off of my lips

親愛的 你給的愛情真是苦樂參半 我卻還眷戀這份難言的滋味

You're dangerous when you take me like a thief

危險至極 有如偷心賊竊走我的心

 

 

[Pre-Chorus]

Oh and I

而我

I should let this go

而我該放手了

I try and I try, I try

我百般努力

But why, why won't you leave me alone?

但你為何一直糾纏於我

 

 

[Chorus]

Tell me it's over if it's really over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

'Cause it don't feel like it's over whenever you're closing the door, no

因為當你關上愛情的大門 它悄無聲息卻摧人於無形 別這樣

So Tell me it's over if it's really over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

'Cause every time you come over it doesn't feel over no more

因為每當你到來 都會讓我錯覺我們仍舊相愛

So tell me it's over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

 

 

[Bridge]

I keep on leaving the light on hoping to find something else, oh

我一直希望能找些什麼以分散憂思

I've played the fool for the last time I just can't do this myself

這是我最後一次犯傻 我無法一錯再錯

 

 

[Chorus]

Tell me it's over if it's really over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

'Cause it don't feel like it's over whenever you're closing the door, no

因為當你關上愛情的大門 它悄無聲息卻摧人於無形 別這樣

Tell me it's over if it's really over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

'Cause every time you come over it doesn't feel over no more

因為每當你到來 都會讓我錯覺我們仍舊相愛

So tell me it's over

如果你我緣分已盡 請讓我明白

 

arrow
arrow

    Gina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()